Dlouhé logo (EN) Long logo (EN) Dlouhé logo (EN)
110 px or nebo alebo 30 mm of logo height. výšky loga výšky loga
Dlouhé logo s téměř celým názvem školy se
používá na oficiálních dokumentech, případně
tam, kde není jisté, že cílová skupina zná
zkratku POJ F-M. Používá se ale pouze tam, kde
je pro něj dostatek místa, aby bylo čitelné.
Příklady použití: hlavičkový papír, závěrečná
zpráva maturitní práce, propagační materiály
The long logo with almost the entire name of the school
is used on official documents or
where it is not certain that the target audience is aware of
the abbreviation POJ F-M. However, it is only used where
there is enough space for it to be legible.
Examples of use: letterhead, final
final report, promotional material
Dlhé logo s takmer celým názvom školy
sa používa na oficiálnych dokumentoch alebo
kde nie je isté, či cieľová skupina pozná
skratku POJ F-M. Používa sa však len tam, kde
je dostatok miesta na to, aby bolo čitateľné.
Príklady použitia: hlavičkový papier, záverečný
záverečná správa, propagačné materiály
Logo pro obrazovkyLogo for screenLogo pre obrazovky
RGBRGBRGBSvětlé pozadíLight backgroundSvetlé pozadieLogo pro tiskLogo for printLogo pre tlač
CMYKCMYKCMYKSvětlé pozadíLight backgroundSvetlé pozadieLogo pro obrazovkyLogo for screenLogo pre obrazovky
RGBRGBRGBTmavé pozadíDark backgroundTmavé pozadieLogo pro tiskLogo for printLogo pre tlač
CMYKCMYKCMYKTmavé pozadíDark backgroundTmavé pozadieLogopackLogopackLogopack
Všechny verzeAll versionsVšetky verzieVýběr verze loga
Výber verzie loga
Choosing logo version
Stažením konkrétní verze loga (verze pro obrazovku vs. verze pro tisk) ihned získáte příslušnou barvu loga pro vaše použití. V tabulce je uveden přehled a nejčastější případy.
Stiahnutím konkrétnej verzie loga (verzia pre obrazovku vs. verzia pre tlač) okamžite získate príslušnú farbu loga pre vaše použitie. V tabuľke je uvedený prehľad a najčastejšie prípady.
By downloading a specific version of the logo (Screen Version vs. Print Version) straight away to get the relevant color of the logo for your use. The table shows a summary and the most common cases.
Vlastnosti a použití loga Vlastnosti a použitie loga Features and use of the logo |
Pro obrazovky Verzia pre obrazovky Version for screen | Pro tisk Verzia pre tlač Version for print |
---|---|---|
Barevný režim stažených souborů Farebný režim stiahnutých súborov Color mode of downloaded files | RGB | CMYK |
Doporučené formáty loga Odporúčané formáty loga Recommended logo formats | SVGPNG | PDFAI |
Web a prezentace (PowerPoint, Keynote) Web a prezentácie (PowerPoint, Keynote) Web and presentations (PowerPoint, Keynote) | ||
Online dokumenty (Google, Office365) Online dokumenty (Google, Office365) Online documents (Google, Office365) | ||
Vizitka, leták nebo brožura Vizitka, leták alebo brožúra Business card, flyer or brochure | ||
Smlouvy a dokumenty k tisku Zmluvy a dokumenty na tlač Contracts and documents for printing |
Video
Ochranná zóna:
Ochranná zóna:
Protection zone:
25 % of logo heightvýšky logavýšky loga
Je to prostor kolem loga, kde nesmí zasahovat žádné okolní grafické elementy (loga, texty, obrázky, okraje stránky, apod.) aby nedošlo k narušení značky. Logo se ve většině případů nachází v okolním kontextu dalších prvků, od kterých se díky prostoru ochranné zóny distancuje a odlišuje.
Je to priestor okolo loga, kde nemôžu zasahovať žiadne okolité grafické prvky (logá, texty, obrázky, okraje stránky atď.), aby nedošlo k poškodeniu značky. Väčšinou sa logo nachádza v okolitom kontexte ďalších prvkov, od ktorých sa vďaka priestoru ochrannej zóny odlišuje.
It is a space around the logo, where no surrounding graphic elements (logos, texts, images, page margins, etc.) must interfere so as not to disturb the brand. In most cases, the logo is in the surrounding context of other elements, from which it distances itself and differs due to the space of the protection zone.
Čemu se vyhnout
Čomu sa vyhnúť
Things to avoid
Vizuální dojem loga musí být konzistentní. Abychom toho dosáhli, řídíme se těmito pravidly, která zakazují manipulaci s logem zejména těmito způsoby.
Vizuálny dojem loga musí byť konzistentný. Aby sme to dosiahli, riadime sa týmito pravidlami, ktoré zakazujú manipuláciu s logom najmä týmito spôsobmi.
The visual impression of the logo must be consistent. In order to achieve this, we follow these rules, which prohibit manipulation of the logo, especially in these ways.
Nepoužívejte stíny
Nepoužívajte tieň
Do not use shadows
Logo neotáčejte
Logo neotáčajte
Do not rotate logo
Nepřebarvujte logo
Logo neprefarbujte
Do not recolor logo
Nedeformujte ani neměňte původní proporce loga.
Nedeforamujte ani nezmeňte pôvodné proporcie loga.
Do not deform or change its original proportions of the logo
Logo na barevném pozadí
Logo na farebnom pozadí
Logo on background
Logo: Modré
Pozadí: Bílé
Logo: Version for light background
Background: White
Logo: Verzia pre svetlé pozadie
Pozadie: Biele
Logo: Černé
Pozadí: Bílé
Logo: Black
Background: White
Logo: Čierne
Pozadie: Biele
Logo: Verze pro světlé pozadí
Pozadí: Světle modré
Logo: Version for light background
Background: Light Blue
Logo: Verzia pre svetlé pozadie
Pozadie: Svetlomodrá
Logo: Bílé
Pozadí: Světle modré
Logo: White
Background: Light Blue
Logo: Biele
Pozadie: Svetlomodrá
Logo: Bílé
Pozadí: Modré
Logo: White
Background: Blue
Logo: Biele
Pozadie: Modré
Logo: Bílé
Pozadí: Modré
Logo: White
Background: Blue
Logo: Biele
Pozadie: Modré
Logo: Bílé
Pozadí: Šedé
Logo: White
Background: Gray
Logo: Biele
Pozadie: Šedé
Logo: Bílé
Pozadí: Černé
Logo: White
Background: Black
Logo: Biele
Pozadie: Čierne